Čo získate so systémom eČakáreň?

Úplná kontrola a prehľad nad čakárňou

Uľahčíme Vám prácu. Pomocou ľubovoľného počítača a prehliadača možete riadiť svojich pacientov a mať aktuálne informácie z čakárne.

Jednoduchá komunikácia s pacientmi

Oznamy na dverách sú minulosťou. S pacientmi ľahko komunikujete online a pomocou TV informujete tých, ktorí čakajú priamo v čakárni.

Naplánované termíny návštev

Vašich pacientov môzete aj nadalej objednávať na termín, eČakáreň urobí podstatnú časť roboty za Vás.

Prečo eČakáreň?

Zbavíte sa
preplnených čakární

Znížite frustráciu
pacientov

Zlepšíte komunikáciu
s pacientmi

Znížite riziko prenosu
ochorení v čakárni

Zvýšite
produktivitu personálu

Zlepšíte informovanosť
pacientov

Moderné riešenie poradovníka

null

Všetko beží v prehliadači

Systém beží na našich serveroch, vďaka čomu máte prístup z ľubovolného počítača. Žiadna inštalácia programu, sťahovanie aktualizácii alebo drahý počítač nie je potrebný.
null

Pôsobte moderným dojmom

Celý systém je prepojený s televízorom v čakárni, na ktorom sa zobrazuje aktuálne poradie, informácie a oznamy, vďaka čomu vaša čakáreň získa moderného ducha.
null

Jednoduché prihlasovanie

Použivateľské rozhranie kiosku je prispôsobené tak, aby sa v nom vedel pohybovať pacient akéhokoľvek veku. Pre gramotnejších je k dispozícii na stiahnutie mobilná aplikácia.

Objednávací systém / Kalendár plánovaných návštev

Prehľadný kalendár

Pomocou vstavaného kalendára viete jednoducho naplánovať svoje návštevy na konkrétny deň, týždeň a mesiac.

Integrácia medzi prichody

Naplánujte svojich pacientov na konkrétny termín. V deň návštevy sa termíny postupne integrujú medzi klasické prichody pacientov.

Väčšia kontrola nad čakárňou

Dopredu dohodnuté termíny Vám v praxi umožnia mať ešte väčšiu kontrolu nad svojou čakárňou, eliminovať dlhé rady a davy ludí.

Automatizované posielanie sms správ

Pre zníženie počtu nepríchodov, pacient deň pred dohodnutým termínom automaticky dostane upozorňujúcu sms správu.

5 dôvodov prečo prestať používať mašinu

“Prosím zoberte si poradové číslo”

  • Tieto zariadenia sú symbolom dlhých radov, ako signalizovať Vašim návštevníkom že Vaša čakáreň je plno ludí.
  • Nie sú ekonomické ani ekologické: Koľko zbytočne vytlačených kotúčov papiera a nahromadenej smeti.
  • Nevedia odhadovať čas čakania: Ľudia nemôžu opustiť čakáreň, lebo nemajú žiadnu informáciu o odhadovanom čase služby, čo má za následok preplnené čakárne.
  • Personál a lekár nemá žiadne informácie dopredu o  pacientovi.
  • Spôsobuje odchody: Je znepokojujúce dostať vysoké poradové číslo hneď na začiatku dňa. Vo väčšine prípadov pacient opúšťa rad a vo viac ako v polovici prípadov sa už ani nevráti v ten den.

Zvýšte počet pozitívnych ohlasov a recenzií!

Pacient sediaci dlhú dobu v preplnenej čakárni je najhoršia reklama. Väčšina hodnotení a recenzií lekárov nemá nič spoločné s medicínou ako takou, ale o to väčšie sú ohlasy týkajúce sa dlhej čakacej doby, dlhých radov a prístupu personálu.

ČASTÉ OTÁZKY

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.

Ovládanie systému je jednoduché. Má za účel automatizovať a zjednodušiť každodenné rutíny a nie znepríjemňovať život personálu. Iba jedno kliknutie na každého pacienta. Jedno kliknutie namiesto pobehávania von do čakárne a vyvolávania pacientov.

Ťažko povedať na 100% dopredu, ale po konzultácii s Vami, sa budeme snažiť navrhnúť funkčné riešenie, ktorého výsledkami budete spokojný(á). Zaučíme Vás, pomôžeme Vám pri prvom, druhom spustení, …až kým nebude všetko plynule fungovať.

Po konzultácii so zákazníkom sa vždy snažíme navrhnúť optimálne riešenie, ktoré minimalizuje Vaše výdavky na zriadenie a prevádzku služby alebo aj úplne eliminuje.

Nie. Na začiatku sme brali do úvahy plusy a mínusy tejto možnosti, ale riešenie založené na webových a cloudových technológiách nám povolí poskytovať lepšiu a kvalitnejšiu službu a to neporovnatelne rýchlejšie. Čím menšia časť riešenia je u Vás, tým máte menej starosti s údržbou a okamžitý prístup k vylepšeniam.

eČakáreň v prvom rade ponúka software ako službu, ale pre správny chod systému sú nevyhnutné zariadenia ako kiosk a televízor. Okrem toho ponúkame aj počítače, notebooky, monitory, tlačiarne a sieťové prvky pre modernizáciu ambulancie.

Ak máte záujem o službu eČakáreň, vyplnte kontaktný formulár alebo zavolajte na číslo 0907 982 141