Prečítajte si zaujímavé články z oblasti problematiky čakania, zdravia, lekárskej starostlivosti a životného štýlu.
Skúsenosti so stresom, prepracovanosťou či vyhorením má veľký počet ľudí v rôznych profesiách. Výnimkou nie sú ani lekári a zdravotný personál, ktorí často zvládajú náročné prípady a vysokú záťaž. Dlhodobý stres ohrozuje zdravie človeka, ktorý ho prežíva, no v prípade lekárov môže ovplyvniť aj životy ich pacientov.
Čítať viac...Súkromní lekári majú plnú kontrolu nad tým, ako funguje ich ambulancia. Zároveň ale preberajú všetku zodpovednosť za prostredie, priebeh vyšetrení a starostlivosť o pacientov. Tí od súkromných ambulancií očakávajú osobný prístup a kvalitné služby. Od čoho sa odvíja spokojnosť pacientov a ako ju zvýšiť v prípade súkromnej lekárskej praxe?
Čítať viac...Pacienti si často vytvárajú prvý dojem z lekárskej praxe v čakárni alebo na recepcii. Stav nábytku, prvý kontakt s personálom, počet ľudí v čakárni… to všetko ovplyvňuje, ako pacient vníma svoju návštevu lekára. Menej dôležité nie sú ani priestory, v ktorých prebieha vyšetrenie. Atmosféra u lekára totiž pôsobí na náladu pacienta, čo sa napokon odráža aj na jeho zdraví.
Čítať viac...Nábytok do ambulancie by nemal byť „iba” účelný, ale vytvárať príjemný priestor, v ktorom sa lekár aj pacienti budú cítiť pohodlne. Prakticky zariadená ambulancia vytvára príjemné prostredie na prácu a bude slúžiť vám aj vašim pacientom. Poradíme vám, na čo myslieť, ak plánujete rekonštrukciu alebo zriadenie novej ambulancie.
Čítať viac...Vyvolávací systém do čakárne uľahčí doktorom a sestrám každodennú prácu v ambulancii. Skoncuje s predbiehaním, netrpezlivým klopaním na dvere aj vykrikovaním po chodbách. Vedeli ste však, že na vyvolávanie pacientov nemusíte používať iba zastarané automaty na tlačenie lístkov? Moderný online vyvolávací systém prináša množstvo výhod.
Čítať viac...Queue management system, teda systém riadenia príchodov a poradia, je dôležitým faktorom pri poskytovaní služieb. Medzi ne radíme aj zdravotnú starostlivosť, v ktorej by malo byť pohodlie pacienta na prvom mieste. Dĺžka čakania, dodržanie poradia aj spôsob vyvolávania ovplyvňuje spokojnosť pacientov.
Čítať viac...