Odborné články

Prečítajte si zaujímavé články z oblasti problematiky čakania, zdravia, lekárskej starostlivosti a životného štýlu.

Atmosféra v ambulancii ovplyvňuje priebeh pacientovej liečby, dokazujú štúdie

Atmosféra v ambulancii ovplyvňuje priebeh pacientovej liečby, dokazujú štúdie

Pacienti si často vytvárajú prvý dojem z lekárskej praxe v čakárni alebo na recepcii. Stav nábytku, prvý kontakt s personálom, počet ľudí v čakárni… to všetko ovplyvňuje, ako pacient vníma svoju návštevu lekára. Menej dôležité nie sú ani priestory, v ktorých prebieha vyšetrenie. Atmosféra u lekára totiž pôsobí na náladu pacienta, čo sa napokon odráža aj na jeho zdraví.

Čítať viac...
Vybavenie ambulancie a čakárne - ako ich zariadiť správne, moderne a v súlade s nariadeniami

Vybavenie ambulancie a čakárne - ako ich zariadiť správne, moderne a v súlade s nariadeniami

Nábytok do ambulancie by nemal byť „iba” účelný, ale vytvárať príjemný priestor, v ktorom sa lekár aj pacienti budú cítiť pohodlne. Prakticky zariadená ambulancia vytvára príjemné prostredie na prácu a bude slúžiť vám aj vašim pacientom. Poradíme vám, na čo myslieť, ak plánujete rekonštrukciu alebo zriadenie novej ambulancie.

Čítať viac...
Online vyvolávací systém zastihne pacienta aj mimo čakárne

Online vyvolávací systém zastihne pacienta aj mimo čakárne

Vyvolávací systém do čakárne uľahčí doktorom a sestrám každodennú prácu v ambulancii. Skoncuje s predbiehaním, netrpezlivým klopaním na dvere aj vykrikovaním po chodbách. Vedeli ste však, že na vyvolávanie pacientov nemusíte používať iba zastarané automaty na tlačenie lístkov? Moderný online vyvolávací systém prináša množstvo výhod.

Čítať viac...
5 dôvodov, prečo každá ambulancia potrebuje online poradovník (queue management)

5 dôvodov, prečo každá ambulancia potrebuje online poradovník (queue management)

Queue management system, teda systém riadenia príchodov a poradia, je dôležitým faktorom pri poskytovaní služieb. Medzi ne radíme aj zdravotnú starostlivosť, v ktorej by malo byť pohodlie pacienta na prvom mieste. Dĺžka čakania, dodržanie poradia aj spôsob vyvolávania ovplyvňuje spokojnosť pacientov.

Čítať viac...