Online vyvolávací systém zastihne pacienta aj mimo čakárne

Vyvolávací systém do čakárne uľahčí doktorom a sestrám každodennú prácu v ambulancii. Skoncuje s predbiehaním, netrpezlivým klopaním na dvere aj vykrikovaním po chodbách. Vedeli ste však, že na vyvolávanie pacientov nemusíte používať iba zastarané automaty na tlačenie lístkov? Moderný online vyvolávací systém prináša množstvo výhod.

Online vyvolávací systém zastihne pacienta aj mimo čakárne
Online vyvolávací systém zastihne pacienta aj mimo čakárne

Prečo ambulancie potrebujú vyvolávací systém?

Vyvolávanie pacientov je jednou z mnohých povinností zdravotných sestier. Jednoduché otvorenie dverí a pozvanie pacienta do ambulancie funguje bez problémov za predpokladu, že sa v čakárni nachádza len jeden alebo dvaja ľudia naraz, nikto nemešká a žiadne vyšetrenie netrvalo dlhšie, než bolo v pláne. V praxi takéto ideálne podmienky nastanú len málokedy. S posunom v časovom harmonograme, návalom pacientov a nedostatočným manažovaním ich čakania prichádzajú ťažkosti. Chod ambulancie nie je plynulý, predlžuje sa čakacia doba a pacienti sú nervózni.

Vyvolávací systém pre ambulancie
Vyvolávací systém uľahčuje prácu zdravotnému personálu

Získajte prehľad vďaka vyvolávaciemu systému

Jedným z možných riešení je tradičný vyvolávací systém do čakárne. Pacient si po príchode vytlačí lístok a do ambulancie vstúpi až vtedy, keď na obrazovke uvidí svoje číslo. Tento vyvolávací systém je pomerne prehľadný, no nerieši všetky problémy. Pacient ani podľa čísla nezistí, ako dlho bude musieť čakať. Nebude si istý, či môže čakáreň opustiť, takže bude plná ľudí. Nehovoriac o zbytočnom množstve odpadu z poradových lístkov, ktoré v lepšom prípade končia v koši a v tom horšom na podlahe. Efektívnejším riešením je online vyvolávací systém, ktorý pacienta upozorní SMS správou alebo notifikáciou.

Pacienti môžu stáť v online rade a čakať kdekoľvek

Online rezervačný a vyvolávací systém eČakáreň dáva personálu možnosť ľahšie kontrolovať stav čakárne a vyvolávať pacientov. Pacient sa do radu prihlási cez aplikáciu vo svojom mobile ešte pred tým, než príde do čakárne. Systém navyše dokáže predpovedať dĺžku čakania a poslať pacientovi správu o tom, kedy bude na rade. Pacienti sa môžu prihlásiť do radu aj prostredníctvom kiosku priamo v čakárni, v ktorej slúži na vyvolávanie informačná TV.

Online rezervácie vyšetrení a informácie o pacientoch v jednom

Pacientov môžete prostredníctvom systému eČakáreň objednávať na vyšetrenie v konkrétnom čase a zároveň využívať online rezervácie. Vopred objednaní pacienti dostanú upozornenie deň pred vyšetrením. Všetky rezervácie uvidíte v prehľadom kalendári. Vo svojom počítači uvidíte aktuálny stav čakárne a informácie o pacientoch. eČakáreň nahrádza aj oznamy na dverách, všetky dôležité oznámenia môžete svojim pacientom poslať priamo do mobilu alebo informačnej TV.

Ako eČakáreň funguje?

Zabezpečíme jednoduchý softvér, ktorý môžete používať na svojom počítači. Do čakárne dodáme a namontujeme informačnú TV a kiosk. Ukážeme vám, ako sa so systémom pracuje, prípadne niektoré funkcie prispôsobíme na mieru vašim požiadavkám. Pacient sa do poradia v eČakárni prihlási buď mobilnou aplikáciou, na webstránke alebo cez kiosk. V mobile uvidí, ako dlho bude čakať a koľko ľudí stojí v rade pred ním. Lekár pacienta pozve do ordinácie jediným kliknutím. Podrobné informácie o systéme eČakáreň pre ambulancie nájdete v sekcii Pre lekárov.