Hlavnými kvalitami pri hľadaní kliniky sú profesionálne služby, vzdelaný tím, ktorému môžete dôverovať a bezpečné prostredie. Kožná ambulancia doktorky Gabriely Krbilovej v Šali je jednou z tých, ktoré spĺňajú tieto podmienky aj vďaka služby eČakáreň.
Pre kožnú ambulanciu je spokojnosť a pohodlie klientov najvyššou prioritou. Preto je bezpečnosť pacientov ako aj kvalita poskytovaných služieb zahrnutá do základných hodnôt ambulancie.
Ambulancia neustále hľadá inovatívne spôsoby, ako zdokonaliť svoje služby a dosiahnuť čo najvyššiu spokojnosť pacienta.
Jedným zo spôsobov, ako ambulancia poskytuje svojim zákazníkom kvalitné a efektívne služby, je možnosť čakania online pomocou eČakárne.
Pohodlie pacientov je pre ambulanciu dôležité, preto chceli, aby bol zážitok z čakania čo najlepší. Predtým si museli pacienti ráno čakať na rozdávanie poradových čísiel. Počet očíslovaných lístkov bol obmedzený, nie každý dostal číslo a musel sa vrátiť nasledujúce ráno. Z tohto dôvodu sa začal tvoriť dlhý rad pacientov pred ambulanciou každé ráno už o 6:00.
Prirodzene, pacienti chceli vedieť koľko ešte musia čakať, kedy sa dostanú na rad preto neustále obťažovali personál a ostatných pacientov.
Poradie pacientov sa tiež môže zmeniť z rôznych dôvodov (napr. akútny stav) čo môže spôsobiť nemalé komplikácie v čakárni a hádky medzi pacientmi.
Pacienti ktorí potrebovali iba recept, vyrušovali personál častým klopkaním alebo telefonovaním počas vyšetrovania.
Ambulancia chcela problém vyriešiť, automatizovať riadenie príchodov pacientov a zároveň umožniť čakať mimo čakárne. Bolo treba niečo nové a inovatívne, čo by problém zvládlo a zároveň poskytlo pohodlie aj pre pacientov.
Kožná ambulancia už vyše roka používa eČakáreň a hneď na začiatku boli viditeľné výhody, ktoré systém riadenia príchodov prináša do života ambulancie.
Oproti minulosti, má teraz personál ambulancie jasný prehľad a informácie týkajúce sa každého pacienta: meno, dôvod návštevy, čas čakania a miesto v rade.
Najdôležitejšie je, že ambulancia si váži čas pacientov a robí všetko pre to, aby pacienti nestrácali čas kvôli nedostupnosti informácií o možnej dĺžke čakania.
Hlavnou zásadou ambulancie je umožniť pacientom čo najjednoduchší proces návštevy. Z tohto dôvodu zjednodušili postup vlastného prihlasovania tým, že ponúkli rôzne možnosti s ohľadom na potreby pacienta:
Vhodnou kombináciou vyššie uvedených možností, už po prvom mesiaci používania služby eČakáreň sa podarilo na ambulancii eliminovať ranný nával pacientov. Skoro polovica pacientov sa prihlasoval do poradia pomocou aplikácie na diaľku. Technicky menej gramotný pacienti, alebo tí ktorí ešte nepoznajú aplikáciu eČakáreň, sa prihlasujú do poradia na kiosku v čakárni. Bolo povolených denne 6 termínov s možnosťou online objednávania vopred na konkrétny čas.
Používanie automatizovaného posielania SMS privolaní pomocou eČakáreň, umožňuje pacientom čakať mimo čakárne a dostať textovú správu, keď budú na rade. Vďaka tejto službe môžu pacienti teraz chodiť do kaviarne, do obchodu alebo robiť svoje povinnosti bez obáv, že by prišli o svoje miesto v rade alebo zmeškali svoj termín.
Personál ambulancie nemusí sledovať počet prihlásených pacientov, systém automaticky zablokuje prihlasovanie nových pacientov, ak na základe odhadov vyráta, že aktuálny zoznam návštev zapĺňa celý pracovný deň.
Online objednávanie vopred na konkrétny termín v poobedňajších hodinách preferujú pacienti, ktorí potrebujú presne vedieť čas návštevy, kvôli robote alebo iným povinnostiam a zároveň napomáha rovnomerne rozptýliť príchody pacientov počas celej doby ordinačných hodín.
Oznamy zverejnené v mobilnej aplikácii a na webstránke presne informujú pacientov kedy ambulancia vybavuje telefonáty alebo o plánovaných zmenách v ordinácii.
Záverom je, že vynikajúce lekárske služby neospravedlňujú zlé skúsenosti pacientov. Kožná ambulancia si to uvedomuje, a preto posunuli svoje služby na ďalšiu úroveň s eČakárňou.