Čo získate so systémom eČakáreň?

Úplná kontrola a prehľad nad čakárňou

Uľahčíme Vám prácu. Pomocou ľubovoľného počítača a prehliadača možete riadiť svojich pacientov a mať aktuálne informácie z čakárne.

Jednoduchá komunikácia s pacientmi

Oznamy na dverách sú minulosťou. S pacientmi ľahko komunikujete online a pomocou TV informujete tých, ktorí čakajú priamo v čakárni.

Naplánované termíny návštev

Vašich pacientov môzete aj nadalej objednávať na termín, eČakáreň urobí podstatnú časť roboty za Vás.

Prečo eČakáreň?

Zbavíte sa
preplnených čakární

Znížite frustráciu
pacientov

Zlepšíte komunikáciu
s pacientmi

Znížite riziko prenosu
ochorení v čakárni

Zvýšite
produktivitu personálu

Zlepšíte informovanosť
pacientov

Moderné riešenie poradovníka

null

Všetko beží v prehliadači

Systém beží na našich serveroch, vďaka čomu máte prístup z ľubovolného počítača. Žiadna inštalácia programu, sťahovanie aktualizácii alebo drahý počítač nie je potrebný.
null

Pôsobte moderným dojmom

Celý systém je prepojený s televízorom v čakárni, na ktorom sa zobrazuje aktuálne poradie, informácie a oznamy, vďaka čomu vaša čakáreň získa moderného ducha.
null

Jednoduché prihlasovanie

Použivateľské rozhranie kiosku je prispôsobené tak, aby sa v nom vedel pohybovať pacient akéhokoľvek veku. Pre gramotnejších je k dispozícii na stiahnutie mobilná aplikácia.

Objednávací systém / Kalendár plánovaných návštev

Prehľadný kalendár

Pomocou vstavaného kalendára viete jednoducho naplánovať svoje návštevy na konkrétny deň, týždeň a mesiac.

Integrácia medzi prichody

Naplánujte svojich pacientov na konkrétny termín. V deň návštevy sa termíny postupne integrujú medzi klasické prichody pacientov.

Väčšia kontrola nad čakárňou

Dopredu dohodnuté termíny Vám v praxi umožnia mať ešte väčšiu kontrolu nad svojou čakárňou, eliminovať dlhé rady a davy ludí.

Automatizované posielanie sms správ

Pre zníženie počtu nepríchodov, pacient deň pred dohodnutým termínom automaticky dostane upozorňujúcu sms správu.

5 dôvodov prečo prestať používať mašinu

“Prosím zoberte si poradové číslo”

  • Tieto zariadenia sú symbolom dlhých radov, ako signalizovať Vašim návštevníkom že Vaša čakáreň je plno ludí.
  • Nie sú ekonomické ani ekologické: Koľko zbytočne vytlačených kotúčov papiera a nahromadenej smeti.
  • Nevedia odhadovať čas čakania: Ľudia nemôžu opustiť čakáreň, lebo nemajú žiadnu informáciu o odhadovanom čase služby, čo má za následok preplnené čakárne.
  • Personál a lekár nemá žiadne informácie dopredu o  pacientovi.
  • Spôsobuje odchody: Je znepokojujúce dostať vysoké poradové číslo hneď na začiatku dňa. Vo väčšine prípadov pacient opúšťa rad a vo viac ako v polovici prípadov sa už ani nevráti v ten den.

Zvýšte počet pozitívnych ohlasov a recenzií!

Pacient sediaci dlhú dobu v preplnenej čakárni je najhoršia reklama. Väčšina hodnotení a recenzií lekárov nemá nič spoločné s medicínou ako takou, ale o to väčšie sú ohlasy týkajúce sa dlhej čakacej doby, dlhých radov a prístupu personálu.

ČASTÉ OTÁZKY

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky. V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára.

Akonáhle začnete používať službu eČakáreň, automaticky budete viditelný aj v zozname.

Pre prístup do systému potrebujete jednoduché PC s prehliadačom Chrome a pripojenie na internet. Čo sa týka čakárne, tak televizor aj kiosk Vám zabezpečíme my ako aj odbornú montáž.

Napíšte alebo zavolajte nám a my Vám všetko podrobne vysvetlíme. V prípade že chcete riešenie najprv vyskúšať, radi Vám predvedieme demo priamo u Vás.

Ak máte záujem o službu eČakáreň, vyplnte kontaktný formulár alebo zavolajte na číslo 0907 982 141